Us?ugi te najogólniej mówi?c polegaj? na przej?ciu odpowiedzialno?ci za bezawaryjn? prac? systemów informatycznych naszych klientów. W przypadku T-Systems proponuje swoim klientom wiele wariantów wspó?pracy w tym zakresie:
Pe?ny outsourcing, czyli przeniesienie systemów IT klienta do w?asnych centrów obliczeniowych.
Outsourcing aplikacji, tj. nadzór nad systemami IT sprawowany w siedzibie klienta.
Business Process Outsourcing - realizacja wybranych procesów biznesowych klientów za po?rednictwem w?asnych zasobów.
W chwili obecnej strategiczne znaczenie dla T-Systems maj? nast?puj?ce grupy us?ug:
SAP Application Outsourcing,
Managed Infrastructure Services,
Workplace Management Services.
Kategoria: Informatyka -> Us?ugi komputerowe
T-Systems Polska Sp. z o.o. |
|||||||
Ulica: | ?w Antoniego 7 | ||||||
Miasto: | Wroc?aw | ||||||
Kod pocztowy: | 50-073 | ||||||
Region: | dolnośląskie | ||||||
Kraj: | Polska | ||||||
Telefon: | +48 71 3751100 | ||||||
Faks: | +48 71 3751111 | ||||||
|
|||||||
|
|||||||
Osoba kontaktowa |
|||||||
ImiÄ™ i Nazwisko: | Bartosz Spik | ||||||
Telefon stacjonarny: | +48 71 3751100 | ||||||